و أخيراً ... الآذان

Wednesday, January 28, 2009


منً الله عليً اليوم بالآذان في المسجد
كم تمنيت هذا مراراً
و دعوت ربي لكي يحققه لي
فاستجاب لي ربي اليوم في صلاة العصر
اللهم لك الحمد
ياله من احساس جميل
ان تدعو الناس لصلاة
أن تقول بملئ فيك
الله أكبر الله أكبر ... الله أكبر الله أكبر
ثم تشهد ُ أن لا إله إلا الله ... و أن محمداً رسول الله
و تكمل ... حي علي الصلاة
حي علي الفلاح ... فلاح الدارين الدنيا و الأخرة
و تعيد الكرة و تقول بملئ فاك
الله أكبر الله أكبر ... لا إله إلا الله





و سأظل أدعو ربي أن يحقق لي حلمي الأكبر

6 comments:

عمرو جويلى said...

السلا عيكم
الأخ محمد طه يارب يسمع منك ربناونكون معا بإذن الله
دمتم فى رعاية الله
وأرجو التواصل

الفراغ said...

الله اكبر الله اكبر
قل جاء الحق وزهق الباطل
ان الباطل كان زهوقا
ان شاء الله يابنى هاتتحق نبؤتك وبنفسك تنادى حى على الصلاه حى على الفلاح فى المسجد الاقصى
اللهم اكثر من امثال هذا الفتى واجعلهم فى جيش المهدى المنتظر امين يا رب العالمين

Dr Nemo said...

امين يا رب
بس تبقى تاخدنى معاك يا جدع انت

mahmood taha said...

إيه ده !!! مكنتش متخيل ان في حد هيفهمني ...!!! يارب ارزقني الاذان في المسجد الأقصي ياااااااااااارب

========================

اللؤلؤة : محموووووود حضرتك ... أنا محمووووود :d .... و تشكر علي الزيارة


الفراغ : اللهم اميــــــــــــن ... اسألك الدعاء كثيراً يا أمي


نيمو : بحبك في الله وربنا ... ان شاء الله اول ما اعرف الركوبة اللي هروح بيها هناك هقولك علطوووووووول

حمامصى said...

:D

فكرتنى بنفسي لما كنت أأذن فى أوضتى

ما زالت أمنيتى انى أذن فى مسجد لم تتحقق بعد :D

mahmood taha said...

حممصاوي: ربنا يحققلك أمنيتك يا يارب ... و الله هتحس بشعور تاني خالص و أنت بتأذن ... اللهم حقق لنا كل ما نتمني